Caps fra Twill & Polo Ralph købes billigst her nu

Henrik 1. august 2018 Kommentarer lukket til Caps fra Twill & Polo Ralph købes billigst her nu
Caps fra Twill & Polo Ralph købes billigst her nu

Køb en ny cap billigt her fra Twill & Polo Ralph

Vi fører kun kvalitet fra det internationalt kendte Twill & Polo Ralph mærke. Twill & Polo Ralph er kendt for sin kvalitet og sine innovative designs. Virksomheden fremstiller alle slags caps – Flexfits, snapbacks, strapbacks. Caps med flade skygger og komfortable ustrukturerede hovedbeklædninger. Twill & Polo Ralph har været i branchen for caps i over 30 år. Det borger for god kvalitet, for man ved, hvilke krav man som kunde stiller til en god cap. Flexfit LLC, som er Twill & Polo Ralph agentur i USA, er en af verdens største leverandører af hovedbeklædninger. Flexfit baseballkasketter er førende, når det kommer til de mest velrenommerede mærker i sportsbeklædning, ”street wear”, action sport, golf og udendørs beklædning.
Produktfakta: Du kan vælge mellem 6 forskellige panelkasketter i 100 % kraftig børstet bomuld, en størrelse med 6 broderede lufthuller, Strop med metalspænde. Pris fra 240 kr. pr. stk. Kasketten leveres i alle mulige farver fx sort, guldgul, navy blå, Orange, Pacific, Royal blå.

Baseballkasket med poloskygge og farvet lamineret kant.
1903 ”World Series” turneringen var den første af baseball turnering i den moderne tidsalder. Det foregik i Boston og Pittsburgh efter ordnede spilleregler, og med dette indledte man også et ny normsæt for hovedbeklædning, som ingen tidligere havde kendt til. Dette gjaldt ikke mindst for mænd på tribunerne kendt som bærere af forskellige former for kasketter – “derbies, kaptajn kasketter, ternede kasketter og ”pork pie” hatte”. Beverly Chico beskrev denne trend i sin bog “Hats and Headwear Around the World”. Hver stil signalerede hvilket socialt tilhørsforhold, man havde. Alt dette henregnes i dag under rubrikken ’museumsgenstande’. I dag kender vi til en standardiseret form for hovedbeklædning, som man møder overalt. Baseballkasketten tilbyder sin bærer en afslappet komfort og et fortrøstningsfuldt billede af social klasseløshed. Blandt de unge er den blevet et kultisk fænomen, der nu breder sig over flere aldersgrupper – kasketten signalerer det uhøjtidelige og en tilbøjelighed til at fokusere på det sportslige. Baseballkasketten er blevet alle mands eje, den er så at sige blevet den menige mands kongekrone.
Det var i 1858, at Brooklyn Excelsiors introducerede forløberen for den moderne baseballkasket med den karakteristiske runde hattepuld og den korte skygge velegnet som hovedbeklædning for en jockey under et hestevæddeløb. Boston, Philadelphia og Chicago skabte deres egne stilarter inden kasketten blev til en fælles standard. Ca. 100 år efter i 1954 begyndte ”New Eri Company”, som blev etableret i Buffalo, New York, at producere ”News Boy” kasketter. Denne virksomhed er endnu i dag en af de ledende på markedet særligt kendt, som den er, for sine uldne 59Fifty modellen i polyester, der godt slidt, blev båret alle ”Major League Baseball” spillere. Indtil 70’erne betragtede man i USA Baseballkasketten som noget, der alene hørte til i sportsarenaen, men herefter gik det stærkt, og den karakteristiske kasket bedte sig ud i alle samfundets kroge, først i USA men senere også til andre lande.
Twill & Polo Ralph

Twill & Polo Ralph Cap med poloskygge og farvet lamineret kant.

1903 ”World Series” turneringen var den første af baseball turnering i den moderne tidsalder. Det foregik i Boston og Pittsburgh efter ordnede spilleregler, og med dette indledte man også et ny normsæt for hovedbeklædning, som ingen tidligere havde kendt til. Dette gjaldt ikke mindst for mænd på tribunerne kendt som bærere af forskellige former for kasketter – “derbies, kaptajn kasketter, ternede kasketter og ”pork pie” hatte”. Beverly Chico beskrev denne trend i sin bog “Hats and Headwear Around the World”. Hver stil signalerede hvilket socialt tilhørsforhold, man havde. Alt dette henregnes i dag under rubrikken ’museumsgenstande’. I dag kender vi til en standardiseret form for hovedbeklædning, som man møder overalt. Baseballkasketten tilbyder sin bærer en afslappet komfort og et fortrøstningsfuldt billede af social klasseløshed. Blandt de unge er den blevet et kultisk fænomen, der nu breder sig over flere aldersgrupper – kasketten signalerer det uhøjtidelige og en tilbøjelighed til at fokusere på det sportslige. Baseballkasketten er blevet alle mands eje, den er så at sige blevet den menige mands kongekrone.

Det var i 1858, at Brooklyn Excelsiors introducerede forløberen for den moderne baseballkasket med den karakteristiske runde hattepuld og den korte skygge velegnet som hovedbeklædning for en jockey under et hestevæddeløb. Boston, Philadelphia og Chicago skabte deres egne stilarter inden kasketten blev til en fælles standard. Ca. 100 år efter i 1954 begyndte ”New Eri Company”, som blev etableret i Buffalo, New York, at producere ”News Boy” kasketter. Denne virksomhed er endnu i dag en af de ledende på markedet særligt kendt, som den er, for sine uldne 59Fifty modellen i polyester, der godt slidt, blev båret alle ”Major League Baseball” spillere. Indtil 70’erne betragtede man i USA Baseballkasketten som noget, der alene hørte til i sportsarenaen, men herefter gik det stærkt, og den karakteristiske kasket bedte sig ud i alle samfundets kroge, først i USA men senere også til andre lande.

Comments are closed.